Ozgur94 doktorm kontrolümde olabilir demişti. Folio kullanıyorm. Hiç bi sorun yok dedi. Ama bn tedirginim çok strese gitiyorm. Mide bulantım ağtım kesiliyo acaba bişimi oldu kesin hamile değilim diyorm. 10 sene snta olfu bnm o yüzden çok kötü bi duygu içindeyim