Zhrhsn Mrb kızlar bugün tekrar gittim doktora betam az yükselmiş kese filan görüldü yine doktor sağlıksız gebelik dedi ilaçlarını kullanma de bakalım kanaman olacakmı dedi 1 hafta sonra kontrol dedi ama ben bırakmak istemiyorum lütfen yardım edin 😔😔
Zhrhsn İlaçlarla bebeği tutuyorsun dedi 😔 bu şekilde olup sağlıklı olan varmı bebeği nolur yardım edin bu da olursa 3 oluyo ağlamaktan bi hal oldum 😢
Dezehs Zhrhsn canim benim ilk bebegim sagliksizdi ama.dusuk yaptim ilac kullanmama ragmen ama 7. Haftada kanamam olmustu
Zhrhsn Kanamam YÖK beta 2670 di sonra 800 e düştü sonra da 1500 e yükseldi ama sağlıksız dedi yardım lütfen
Lothbrok Benim de beta yavaş yükselmişti ama geç döllenmeydi sonra normale döndü şimdi büyüdü çok şükür sizde düşüş de olmuş bu sağlıksız olduğunun kesin göstergesi bence ilaçla büyütüp tutmaktansa fazla büyümeden düşük yapmak sizin de sağlığınız için daha mantıklı olur 🥺
Zhrhsn adm bilmiyorım canım artık ne yapacağımı şaşırdım bu da düşerse 3. Düşüğüm ve 1 kimyasal gebeliğim var çok zor bi durum Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın