Deniz25 başlarda benim de olmuştu kanama oldu plasenta aşağıdaydı, kan uyuşmazlığı da vardı, iğneler haplar falan sonra çok şükür kanama da geçti plasentanın konumu da düzeldi şimdi 24. Haftadayız. Geçmiş olsun yorma kendini inşallah atlatırsın sıkıntısız şekilde :)