melegin-annesi kendi oglusumun ve nasipse erkek bebisime koyacagimiz ismi soyleyeyim ben. Oglusumun adi Alparslan.
Bebisimizinkine Ertugrul istiyoruz. Babam sagolsun adini ertugrulun yanina ekletip mehmet ertugrul olacak. Kizimda melek gokce. Tabi kizimin adinin yanina da annem durur mu kendi adini verdi. 😂 bu arada ikiz biri kiz biri erkek.