Fdnlkmn Arkadaşlar mrb 7+2 haftalık hamileyim.Hem Vajinal hem göbekten ultrason da kalp atışını duyamadık.Doktor 8 haftalık olunca gel dedi tekrar bakacaz eğer duymazsak kürtaj önerecem dedi.İlk gebeliğim de düşükle sonuçlandı bir yıl önce çok korkuyorum bebeğimi kaybetmek istemiyorum.Aynı durumu yaşayan var mı biraZ akıl verin 😔
Merimer Benim son adet tarihine göre 7. Hafta da kalp atışını duyduk ama doktor 6 haftalık dedi yani sizinde geç döllenme olmuş olabilir haftaya duyrasınız inşallah
Fdnlkmn Merimer Bulantı yok ama çok halsizlik var .göğüslerim çok hassas sık sık idrara çıkıyom kasık ağrılarım oluyo
Kubra9595 Fdnlkmn ederim tabi canim. Beta ya bakildimi tekrardan hani dis gebelik olsa ordan biliniyor genelde
HazelSeren Fdnlkmn Canım benımde şuan 6+1 doktorda öyle dedı ama biz 5 hafta diyelim dedı geç döllenme olmuş 2 hafta sonra kalp atışı için çağırdı bende 1 mayısa aldım normalde 8 hafta oluyor ama 1 hafta geri olursak 7 hafta kalp atışını duyarız dedi banada
Kubra9595 Fdnlkmn o zaman korkma sen cnm ins bidaha gittinde duyarsin canini sıkma etkilenmesin dua et bugün hayirli gece
Yagmurr13 Bende ayın 29nda gideceğim kalp atışlarını dinlemeye nasip olursa eğer.. şuan 6+3üm.. Ya duyamazsam diye o kadar çok korkuyorum ki😞 İnşAllah sizde yeniden gittiğinizde duyarsınız🙏