Ozgur94 Kızlar 7+4 hamileyim normalde özel hastanede muayene oluyorum. Doktoruma karnımın ve kasığımım ağrıdığını söylemiştim normal yerleşmeye çalışıyor demişti. Bugün kan testlerini yaptırmak için devlet hastanesine gittim ultrasondan baktı iyi dedi somra ona da karnımın ağrıdığını söyledim ilaç yazıcam o zaman dedi şimdi baktım düşük tehdidi yazmış kanamam falan yok olmadı hiç böyle bir şey olabilir mi
Hulyalp Ozgur94 canim endiselenme ilaci yazmak icin dusuk tehdidi diye aciklama yapmistir. Verdigi ilacta progestandir buyuk ihtimal asagi yukari herkes kullaniyor bu ilaci.
Meryu Ozgur94 devlet hastaneleri felaket tellalı. Önüne gelene düşük riski progestan deyip gönderiyo geneli asistan zaten korkma özeli dikkate al sana tavsiyem