Merhaba arkadaşlar ben 17 haftalık hamileyim iki gündür belim ara sıra kasıklarım agrıyor dün temizlik yaptım bayagı eğildim kalktım bebeğime birşey olmaz değilim şimdi yatınca geçiyor ağrım yemek yapmaya kalkıyorum ayakta iki dk kalsam belim agrıyor yine normal mi sizce ??? Ne yapmam gerek