Rabiaunal EslemOrhan gozun aydin canim ya bizde 2kilo 700gramdik dogum pozisyonuna gelmis ama daha asagi inmedi heralde daha var doğuma insallah bende bi avazda kurtuluru
oznuryalcn Rabiaunal 37+6 gunluguz bu gece 38 olcaz nstde sancilarimiz yuksek cikiyor doktor dogum cok yakin diyor ama oglusumun keyfi yerinde 1 haftadir ha geldi ha gelcek bekliyoruz 😊 37. Haftada kilomuz 3250 idi bebegim 33. Haftada dönmüştü benim 😊😊
Rabiaunal gksuaks aynen canim bende ayni şekilde cok yoruluyorum hep uykum geliyor cok halsiz kaliyorum hic bsey yapmadigim halde bicak batması gibi agrilar arada uğrayıp gidiyor kismet bakalim
Ayyliin EslemOrhan bu hurma muhabbeti nedir acaba. Hurma yiyince bebeğin doğumumu gerceklesiyo ? Merak ediyorum da
Rabiaunal Ayyliin bende hurma yiyorum ama günde bir tane belki bakalim bi faydasi olucakmi hastane cantamada koydum
EslemOrhan Ayyliin doğumu kolaylaştırdığı ve rahim açılmasına iyi geldiği için yeniliyo. Bende böyle bildiğim için yedim.
EbruKrhn Rabiaunal 36+6yız 2855 kiloydu iki gün önce😬 ara ara sancılarım oluyo 38 de sezaryen olacağım
EbruKrhn Rabiaunal ilk evlendiğimde terapi aldım ben cnm ilişkiye giremiyordum doğumdan da korkuyorum oyüzden doktorum da önermedi normali