MehtapBalcok Zeynepkurel bizdeki dogum sancilarinin cok olma sebebi bizim insanimiz abartmaya bayilir. Bana herkes aciyarak bakiyor ve dedikleri Allah kurtarsin. Ya ne kurtarmasi Allah bizi zaten doguma hazir yaratmis cok sükür. Korkma kulaklarini negatif seylere kapa acimiycak inan bana
Zeynepkurel Muayeneye geldım ama öyle birşy söylemedi her an artık sancın gelebılır dedı bu kdr nst oldum uyuyor galıba yıne ol dedı
Seyma Ahhh o cati muayenesi korkulu ruyamdi 😀😀😀 oldm ama kendimi cok skdm azck canm yandi ama 2 snlik bi ismis ben dha kotu bekliyidm 😀😀😀artk korkmam herhlde
HlyaGrbz Zeynepkurel ben 35+4 de çatı muayenemi oldum hiç bi sıkıntı çıkmadı çok şükür canım da acımadı
Zeynepkurel HlyaGrbz benim bildğim 37 den sonra ediliyor diğer türlü tehlikeli ama ben olmadın soylemedı demekki gerek duymuyor doktor hanım benım ıcın daha iyi 😂😂
HlyaGrbz Zeynepkurel bende çok araştırdım internetten 37 sen sonra yapılıyor yazıyordu doktoruma sordum internette yazanlara çok bakma dedi çok şükür bişey de olmadı herkesle farklı olabiliyor
Gozde Zeynepkurel her kontrolde yaptırıyorum ilk zamanlar korkup kasıyordum kendimi inanılmaz canım yanıyordu. Sakin kalınca anlamıyorsun bile anlık olay zaten hemen bitiyor
Zeynepkurel Gozde bu saatten sonra sancıları beklıyorum bebek gelsin diye herseyı hazır ❣🙈💙💕🤰🏻Kendisi yok