Huriemin yano sonuçta hastanede 24 saat kalacağız ve 3 defa ziyaretçi gelecek onlarda en en yakınlarımız diğerleri icin eve geçince istediğin gibi hazirlanirsin ama yeni doğum yapmış olacağız ağrımız olacak bebeğimizin bize ihtiyacı olacak o sırada süslenmek aklıma gelmez benim 😁😁😁