Kbr22 Hamileyken protein ağırlıklı beslenin diyorlar peki dsnonenin proteinli sütlerinden içsem bi zararı olur mu 3 aylık hamileyim?
bebekteyaparimkariyerde Kbr22 gerek yok mümkünse günlük süt hafta dahada mümkünse köy sütü kullan canım.içerisinde katkı maddesi olan herşey zararlı.
Kbr22 bebekteyaparimkariyerde laktozsuz süt iç diyorlar genelde öyle bisey içsem peki gaz yapma acısından falan daha iyi sanirim o