Happy12 zeynepzeyn keseye yakınsa kız kese ile arasında mesafe varsa erkekmiş bu teoriye göre . Bnde nette arastırmıstım ama herşeyin hayırlısı allahtan canım ..
zeynepzeyn Happy12 herkes erkek demiiş senin dediğine göre kız ama bana da erkek gibi geldi bu güne kadar hep koz hissediyordum ama doktor söylemek istemedi
EAK Happy12 benim bildiğim şu çıkıntının duruş açısıyla alakalı.Yatay pozisyondaysa kız daha dikeyse erkek diyorlar.Yani biraz erkek gibi ama belli olunca bize de haber et.Sağlıkla kucağına almak nasip olsun 🙏
zeynepzeyn Happy12 o kadar çok şey varkiii 🙈 çin takvimleri falan var bir de. meraktan hepsini soruyorum .
Happy12 zeynepzeyn çin takviminde ilk oğlan dı benimki o doğru çıkmıştı şimdikinde kız diyo bakalım 😀