mavi_8 30. Haftamda ilk tetanoz aşımı oldum arkadaşlar. 6 ayda 3 şehir değişikliği oldu, takibini yapamadım diye. 2. Aşı olmayacakmış, haftam ilerde olduğu için. Benim gibi tek doz olan var mı? Bi sıkıntı yaşar mıyız? Bilgisi olan?
ikinciprensimgeliyor mavi_8 ben ikinci dozunu oldum.hic istemiyordum aslinda.ebe de 1 doz yeter aslinda demisti ama saglik bakanligi kuralina gore 2.dozu yapti