Tazeanneee1 Merhaba kızlar 13 haftmn ıcındeyım sol kasıgım cok kotu agrıyor batıyor doktora gitmelimiyim normalmidir
Habibee Tazeanneee1 bende 24 haftamdayim benimde ağrıyor hala doktorum bol sıvı tuket dinlen dedi geçmezse görüşelim dedi halada gecmedi kontrole gidicem bugün 😏