Synonyms Bende yıllardır taşikardi var.Bir dönem beloc kullanmıştim sonra bıraktim.Zaman zaman nefesim kesiliyor ,elim ayağım cok titriyor,herşeyden korkuyorum hep heyecan panik halim oluyor.Sanki boğazimda kuş çırpınirmis gibi bi histe yaşiyorum.Dr m kardiyolojiye gözukmemi istedi normal doğumuma engel olur mu bu durum diye.Muayene sonucumda ilaç kullanmama gerek olmadigım bu halde normal dogum yapbilecegimi soyledi kardiyoloğ.Umarim dogumda sorun yasamam:)