meryem3333 Kızlar her gün bebeğinizi hissediyormusunuz ? Aklima en çok takılan konulardan biri aksamlari bir iki kez hissediyorum gün içerisinde hiç hissetmiyorum erkek bizim cinsiyetimiz 17+6 haftaligim 💙
meva_ meryem3333 canım bende 17 hafta da hissetme başladım 1 gün hissetsem diğer gün hissetmiyordum olabiliyor yani endişelenme birkaç hafta içersinde daha duzenli hissedersin 🙂
Zeynepkbsk Canım bende 17. Haftamda hatta 17 bitiminde tam olarak hissetmeye başladım daha cok yeniyiz ama dünden beri hiç hissetmedim şuan 18+6 dayız kendinden mahrum bıraktı beni onu hissetmediğim zaman çok üzülüyorum çok özlüyorum 😁💙