Devaa kullandım canım 30.haftada sancım çıkınca doktor vermişti 2 hafta kullandım sancı çıkmadı bıraktım sonra tekrar sancım çıktı 35te yine kullandım 37de bıraktırdı doktor gelecekse gelsin kilosu falan normal dedi şimdide gelmiyor sancı falan yok 😁😂 fitil olarak aldım canım içersen seni çok sersemletir dedi sabah akşam demişti ben sadece akşam kullandım çünkü günde 6 7 defa iç çamaşırı değiştirdim hep akıntı şeklinde geldi beyaz beyaz fitil çok şükür bıraktım da kurtuldum