Meryembilliir
Ben canım benim bebeğim 4 hafta geriden geliyordu düşün 40 haftalıkken 36 haftalıktı karnı 40+0 da suni sancıyla Doğum yaptım ve 2800 gram bir oğlan dünyaya getirdim 48 cm doğdu😂
Ve şuan 3 buçuk aylık anneyim 💕
Yani geriden gelmesi önemli değil önemli olan doğduğunda ayını yakalıyorlar böyle bebekler şuan bizimkisi ayını yakalamış durumda 💕
Yani korkma suni sancıdan sabrın sonunda en güzel şey evlada kavuşmak Herseyin zorluğu var bu hayatta hiç bir şey kolay değil sen kendine inandıktan sonra ben yaparım evladım için dedikten sonra gerçeğin üstesinden gelebilirsin güzel anne 🥰 sağlıkla gelsin 💕