minik_bebek
Günaydın arkadaşlar!Ben 29 hafta hamileyim.ve bacaklarda valis oluşmuş.doktor bana valis çorabı tavsiye etmiş.ama onlar giymek ve çıkartmak çok zor oluyor.acaba gebelikte kim aynı durum yaşamiş.siz naptanız valis için .birde ve doğuma kadar bu çorapları giymek lazim?