gulse Kızlar dün randevumuz vardı bebeğim 2700 gr olmuş ama buradaki yorumlara bakınca bazı doktorlar benim bebeğimle aynı kiloda olan annelerin bebeklerine minyon ya da kilosu yetersiz demişler benim doktorum haftasıyla uyumlu herşey normal dedi . Sizin bebeklerinizde kilo durumu nasıl ?
Selvozge Bizimde 34+3 haftalığız dün kontrolümüz vardı 2600 dedi bebişin kilosuna gayet iyi haftasıyla uyumlu dedi ama dediğiniz gibi bazı bebekler önden gidebiliyor ☺️
Srnemre Nevo benimde bebeğim kilo almıyor 35 haftadayız doktorum alırım dedi 2100 gram nasıl bebeğin herşeyi gelişiyormu küvezde yattımı biz cok üzüldük
istkizannesi gulse Banu Çiftçi’nin kitabında 35.hafta kilosu 2650 olarak yazılmış. Bende 35+0 ım bugün,daha dün okudum. Bebeğimde Banu hocanın yazdığına hep yakın gidiyor bence sıkıntı etmeyin
Haticecinar gulse banada 2.750 demisti bikac gun geri demisti bu olcumleri hic anlamiyorum ya eksik yada fazla cikabilir dio biz neye inanicaz sasiriyorum
Elifasaf Masallah sizinkiler cok iyi ben 32+3 de gittim 1.790 di bana cok az geldi ama kızlar cok kilo almıyormuş sanirim sizinkilerin cinsiyeti nedir
Seymanurr Elifasaf Bizde kız bebiş bekliyoruz 33+3 de 2035 gramdı doktorumuz az dedi ama çok şükür sağlıklı 💕
Elifasaf gulse erkekle kız arasında hem gelişim hem kilo farkı oluyormus benim oğlum 3.700 doğmuştu ama kızım cok az kilosu ins son zamanlarda alır kilo
pptya01 Benim 33+4 de 2160 dedi ama az yani moralim bozuldu. 29 dan 31 e 500 gram almıştı şimdi 260 gram almış 2 buçuk haftada
gulse pptya01 benimki de öyle oldu biraz 31.haftada 2000 di 35 de 2700 yaklaşık 150 gr almış .Ama bundan Sonra hızlı alıyorlarmış inşallah toplar bebişlerimiz