Edzeaydgn
Merhaba, 7 haftalık hamileyken düşük yaptım.bebeğim 6 haftalık görünüyordu.kanamam vardı.kanamam arttı ve dayanılmaz bir karın ağrısı bel ağrısı ile acile gittim.düşük yaptığım söylendi kendi doktorumda kese aşağıya inmiş ama atamamışsın dedi.kürtaj olmak istemedim ve sanırım iki gün öncede kesede düştü ama ben anlayamadım çok şeklinden.dün doktora gittim kese görünmüyor dedi.ve metiler isimli bir ilaç verdi sabah akşam kullanmam için.bu ilacı kullanıp rahmi tamamen temizlenen oldu mu yani kürtaja gerek kalmaz inşallah.