elfkbramtn Kızlar fitil ile başlatılacak 8 buçukta korkmuyorum sadece açılmam olacak mı açıklığım var mı yok mu süreç nasıl ilerleyecek hiç bilmiyorum hiç kendi sancımda yok bana dua edin bol bol olur mu ?
Mimi elfkbramtn Allah yardımcın olsun canım benimde yarın randevum 40 oldum bugün bende de korku var hiç sancım yok aynı senin gibi ne yapacaklar bilgim de yok gelişmelerden beni de haberdar et sağlıkla kucagına al bebeşini
Zeynebrima İnşaAllaah kolay geçer doğumun fitil ile başlat suniye gerek kalmaz 🤲🏻🤲🏻 Benimde hiç açılmam yok sancıda yok ve cumartesi 40+3 olucam banada aynı işlem yapılcak rabbim yardımcın olsun sağ sağlim yavrunu kucağına al İnşaAllah 🤲🏻🥰