Cnmsda Merhabalar, Gebelik sürecinde yeşil akıntı problemi yaşayan arkadaşlar var mı benim gibi? Fitillerle kurtulmaya çalışıyorum ancak tekrarlayan bir durum. Doktor normal doğuma engel olmaz diyor ama içim hiç rahat değil:(
Minnaktontis Cnmsda off bendede var hiç eksik olmuyor hatta su gibi geliyor yeşil akıntı heleki idrarı yapıyorum ondan sonrada geliyor doktorum fitil verdi içinde iki tane vardı ben bir tanesini koydum diğerini hala koymadım.. birde fitil koydugun zaman öncesinde ve sonrasında 3’er gün ilişki yasak
efsanee_ Cnmsda normal doğuma engel degilde erken doğuma sebep oluyomuş. Bnde de aynı problem var en son antibiyotik verdi dr 1 hafta normal sonra akıntı tekrar devam 😏 Bol su içmek gerekiyomuş
Dilaranil Malesef ki bende de oldu o akıntılar ve hala ara arada oluyor😔 bol bol su içmen gerekiyor. Bende fitiller ilaçlar kullandım ama geçmiyor mantar belirtisi veya enfeksiyon dio doktorlar doğumdn sonra inşallah geçicek bebeğe de bir zararı yokmuş içiniz rahat etsin 😉
Cnmsda Dilaranil teşekkürler canım 🙁 Doktor bugün erken doğum riskini artırır dedi. O yüzden kafaya taktım sanırım. Bide doğumu normal yapmak istiyorum ama bu iş kafamı kurcalıyor.
Cnmsda Minnaktontis senin fitil sayısı azmış 🙈 Benim bu seferkinde 14 tane var. Allah yardımcımız olsun