Ayisigi1 Selam bayanlar 12+4 haftalık hamileyim bugün dişim ağrımaya basladı sizinde oldumu boyle ne iyi gelir acaba
Derin6565 Ayisigi1 ben 27. Haftamdayim 2 tane curuyum vardı ikisinide kanal tedavisi yaptilar tabi doktorumun izni ile karanfili kaynat biraz fazla kaynat birak ilisin onunla gargara yap gerçekten iyi geliyo
GulsahMulayim Ayisigi1 canım Araştırıp kalsiyum içeren besinler tüket bol bol, o zaman hiçbirsey olmaz. Kalsiyum eksikliğinden dişler zarar görür.
Janset2105 Her gebelik bir diş götürür derler😏😏 hamilelikte diş ağrısı çok olur kalsiyumu çocuk alıyor bişeyin iyi geleceğini sanmıyorum
Vc992016 Janset2105 bebek kalsiyumu almaz anne gebelikten ötürü ihmal ettiği için sorunlar yaşar yani bebişlerimizin bir suçu yok :)
Derin6565 Janset2105 doktorum onun bilimsel olarak kanitlanmadigi söyledi gebelikte tukurukte hormonlardan dolayı olusan asit dişe zarar veriyormus
Cigdemlii Ben 10 haftalıktan ağrıyan 20’lik dişimi çektirmiştim. Stres yapmayacaksan tedavisini yaptırabilirsin. Benim diş dr.um ağrının verdiği stresin bebeğe çok daha fazla zararı olduğunu söylemişti ki doğruda. Yapılan anestezi kana karışıp Zarar vermiyor. İşlem sırasında stres ve heyecan zarar verip düşük veya erken Doğuma yol açma riskini taşıyor.
Vc992016 Derin6565 ben 6 yıllık diş hekimi asistanıyım çektiği ağrı hem kendine hemde bebeğe stres yüklüyor asıl bu daha zararlı eğer ciddi ağrısı varsa müdahele edilmesi en doğrusu ama bekleyebilicek durumdaysa tabiki 4. Ayı bekleyebilir
Derin6565 Vc992016 beni niye bu kadar beklettiler iki çürükle o zaman demekki bana zarar deil miş diş ağrısı dogum doktorum ilk 3 ayla son 3 ay işlem yapılmaz dedi diş doktorum da öyle dedi
Elff111 Bende 20 lik diş gömülüydü 13 haftalıkken çok ağrı yaptı iltihap diğer dişlerime de sıçramıştı agumentin kullandım doktorumun izniyle çok şükür bugüne kadar ağrımadı suan 25 haftaligiz
Vc992016 Derin6565 bazı doktorlar işini sağlama alıyor risk almak istemiyorlar bizce bu doğru değil bide devlete gittiyseniz hiç bakmıyolar bile
Derin6565 Vc992016 özel e gidiyorum ben 2 çürükle artık bebeyide göze almıştım gittim ağlaya ağlaya getirin kağıt imzalayayım bütün sorumluluk bana ait dedim dinlemediler yapıldı şimdi çok şükür yeni kilo almaya baslamisim
Derin6565 Elff111 malesef çok kötü diş ağrısı dediğim gibi bana iyi gelen karanfili kaynatıp gargara yapmak oldu arta kalani da saklayın birşey olmuyo sürekli kullanirsiniz