Hakanemine Kızlar merhaba, 30+6 dayım. Geceleri uykum olsa dahi uyuyamıyorum. Bel ve sırt ağrılarım başladı. Ayaklarım çok ağrıyor inanılmaz derecede şişler😱 Hamile destek yastığı kullanan ve faydasını gören var mı? Acil yardım😔
esrapoyraz Hakanemine ben nasil yatacagima anlayamadim bi cozemedim artik sekilden sekle giriyorum belimin ustunu yatsam cok agriyo sol tarafim cudu artik napicagima bilmiyom geceleri cok uykusisuzum
esrapoyraz Hakanemine ben nasil yatacagima anlayamadim bi cozemedim artik sekilden sekle giriyorum belimin ustunu yatsam cok agriyo sol tarafim cudu artik napicagima bilmiyom geceleri cok uykusisuzum
Sydklbktsdmr Hakanemine canım bende 33+6 Dayım yastığın faydası evet var ama tamamen uykuya dalabiliyor musun hayır 🙃 sanırım uykusuz gecelere alıştırmaya şimdiden başlıyor bebişler ☺ Sırt üstü yatmamı önermedi doktorum sol tarafım çürüdü resmen ama kan dolaşımı daha rahat oluyormuş. Benim ayaklarımda agrı olmadı hiç ama bel agrısı fazlasıyla oluyo ilk haftalardan beri zeytinyağı ile masaj az da olsa rahatlatıyor ☺
Dmlaa Bende daha 21 haftalıgım ama fena bel agrısı oluyor şimdiden böyleysem ilerde ne yapcam bilemedim. Gece de uyuyamıyorum bir de üstüne herifim fena horluyo 😫🤜🏻😂 ben nerelere gidem bilmiyorum baba kız bana işkence ediyorlar 👨👧😂
Hakanemine esrapoyraz sırt üstü yatmak çok tehlikeliymiş bebek için. Sol tarafa yatmak gerekiyormuş ama yatamıyorum ben de. 😔
Rain81 Valla ben eşimle yorganları ayırdım 😂 çift kişilik yorgana sarılıyorum alıyorum bacak arama yatıyorum böle iyi 🙈
Hakanemine Rain81 benim eşim yanımda değil şu an yatağın her yanı bana ait 😂 Kaç kere yer değiştiriyorum geceleri. Yorganı bende denedim dün iyi geldi gerçekten😅
OrjnalPeri Ben de bayağı zor durumdayım. 30. Hafta ve sağ kalçama ağrı giriyor. Dünden beri de sırt ağrılarım başladı. Evde dolaşa dolaşa uyuyacağım heralde artık
Hakanemine Sydklbktsdmr işim gereği bütün gün ayaktayım. Otursam da ayaklarımı uzatacak bir ortam yok haliyle ayaklarım acaip şişti ve ne yaptıysam inmiyor ödemler😱 Onun dışında dediğin gibi gece uykusuzluklarına alıştırma yapıyoruz galiba😅