Dlrkzy Alyaumay bnm doktorum lansor verdi aç karnına sabah içiyorum mide agrısı falan kalmadı sende doktoruna bi danış istersen
Deniziimmm Alyaumay canım ya o yanma bende de var yemek yiyemiyorum Dr söylicem bende bir daha ki gitmem de 19 haftalığım ben ☹️
Alyaumay Dlrkzy banada verdiii lansor çok ağır bi ilaç aslında sürekli kullanma ben bayılıyodum resmen ağrıdan şuanda öyle bindebir alıyorum lansor aktif kullanma bebeği yoruyor o ilaç
Dlrkzy Alyaumay bilmiyordum kullanıyorum hergün ben ilacı kullanmadığım gün agrıdan ağlıyorum resmen 🥴
Dlrkzy Alyaumay saol canım ben bi danışayım dediğin gibi allah yardımcın olsun seninde mide agrısı yanması çok kötü gerçekten😭
Tgbatem Alyaumay rennie günde 1 alırdım tableti sonra 2 oldu sonra saat başına döndü nefes alamaz oldum öncesinde de midemde sorun vardı zaten mecbur ilaca başladım bir süre sonra rennie de etkisini kaybediyor maalesef
Alyaumay Dlrkzy dua edelim kardeşim birbirimize inşallah 🙏 canım çok fena yanıyor 😰😰😰 bunada şükür Allahım
Melekkyyh Arkadaşlar bende 18 haftalığım mide bulantı kusmalarım çok fazla hala geçmedi ne yapmam lazım birşey yiyemiyorum 😣
Alyaumay Melekkyyh 4 ay benimde hiç geçmedi ben herşeyden iğrenmiştim anlatamam ben onu burnumdan geldi yani adım başı kusuyordum uyanır uyanmaz zeytin at ağzınai