Mihribali
Bu hastanede doğum yapan ya da doktoru Demet Boyacı hanım olan var mı acaba? 😊 Memnun kaldınız mı, doğumda pozisyonlarda anneye özgürlük tanınıyor mu, rutin kontrol ve hastane hizmetlerinden memnun musunuz? 🤔 Buraya yeni taşındım Demet hanımı önerdiler özelde ona gitmeyi düşünüyorum, sizce? 🐞