Asyaam banada ilk önce iğne yaptı düşmedi içerde sıvı birikti bı sefer bıde şehir dışındaydım baska doktora gittim sancım vardı oda canlı canlı kürtaj yaptı ama temızleyemedi sovı bırıktı daha çok öyle istanbula geldim hemen ameliyat oldum sag tüpüm alındı sol tüp ne durumda bılmıyoruz haziranda film cekılcek işte ama normalde yarın adet olmam gerekıyo ama bı belırtıde yok ümitlenmek istemiyorum dua edin hayırlısıyla bende ikinciyi kucagıma alırım inşallh bende 22 yasındayım 1 kızım var