Deniz25 bir kere oldu Allah’a şükür bir daha olmadı , progestan iğne kullanıyorum iki günde bir iğneye gidiyorum kasıklarım benimde ağrı yapıyordu şimdide enfeksiyon kapmışım onun ağrısını yaşıyorum ilaç kullanmaya başladım doktorum 24 haftaya kadar çıkmazsa Doğum için araştırma hastanesine göndericem dedi şimdi başka doktora da bakıcaz