Crocuss Merhabalar ✋32. haftadan sonra seyahat eden var mı arkadaslar? Varsa zorlandınız mı herhangi bir sıkıntı oldu mu? Benim planladığım 4 saatlik bir yolculuk bu arada Gaziantep-mersin arası
BurcuuA Crocuss ben 33+1 im otobüsle biyere gitsem mesela anneme bile gitsem sarsıyor beni canım acıyor kuzenimin düğünü var haftaya Bursa’dan Eskişehir’e gidicem sadece ama gitmicem beni zorluyor seyahat etmek herkesin aynımıdır bilemem
Bahar54 Crocuss 36.haftamda 5 saatlik yolculuk yaptım. 3 saat aktıf araba kullandım çok şükür birşey olmadı. İki saatte bir mola vermiştik.