Noxco Ben 37+2 günlük hamileyim ve bizde de bu durum var şu anda. Bizim ki 1 hafta önden gidiyor ve kafa çapı büyük. Artık her hafta gidiyorum geçen hafta gittiğim de büyük ihtimal sezaryen olcak dedi bundan dolayı. Çünkü beklersek normal doğumu 95 i geçer diyor çap olarak ve normal doğum olmazmış. Bu ctesi gidicem yine ve kesin belli olcak belki de gün vercek bana. Bunun dışında bebekte baş aşağı ve her şey normal doğuma uygundu. Neyse sağlıkla gelsin de ne şekilde olursa olsun önemli değil.