Catsmomy Hamileyken sacımı kestirdim boya yaptırdım kaynakta var 😂ama göğüslerim de doldu ne alakası var makasın sana kimyasal bi etkisi olmuyor Sacının sütünle bir alakası yok böyle şeylerle kendiNizi strese sokmayın hasta değiliz biz hamileyiz bu kadar
yamacinannesi Mutlubiranne ben kestirdim hamileyken. Bebeğim üç aylık ve hiç mama almadı çok şükür. Böyle düşünüp kendini ve bebeğini strese sokma. Hurafe hepsi😘♥️
Mnkmucizem Mutlubiranne Tırnaklarımızı kesiyoruz ya da başka türlü temizlikte yapıyoruz. Hepsini toptan yapmamak lazım o zaman sonuç felaket olur😄 Ya insanın her türlü kafasına takılıyor ama şeytana fırsat verme boşver. Mantıklı değil. Birşey olmaz inşallah