Yasemin6161 Arkadaşlar 28 haftalık hamileyim 2 kez tetanoz aşısı vuruldum yarın da 3. Aşıyı vurulacam ama ne aşısı bilmiyorum kime sorsam ben 2 tane aşı vurulmustum diyor. Acaba yarın vurulacağım aşı nedir bilginiz varmidir
Gulsen1989 Yasemin6161 bende 2 kere oldum 4. Ye gel denilmedi. Doğum sonrası oluyormuş o zaman 5 yıl uzamış oluyormuş heralde burada öyle yazmışlardı. Belki sen yanlış anlamışsındır ya da başka biseydir 🙄
pnarkmrc Yasemin6161 Bende 2 kere tetenoz aşısı oldum 3 cü doğumdan sonra yapıyor sana niye 3 cü aşıyı yapıyorlar ki 🤔🤔
Yasemincifci Gulsen1989 5 yıl uzamış olmuyor canımm5 dozun 5 inide vurunursan bağışıklık oluşuyormuş bidaki gebeliğinde iğne vurunmuysn
Yasemin6161 Valla canlar anlamadım bende birşey yarın randevum var işte 2. Kez vuruldugumda bidahaki ayda 3. Aşıyı vururuz demişti bende o ara ona sormak aklıma gelmedi ne aşısı diye sonradan kime sorsam 2 tane diyip durdu. Hatta bana ilk kayıt olduğunda 4 kez aşıya geleceksin demişti benim hemsirede mi bir sorun var acaba🤔
SolmazEs Yasemin6161 28. Hafta kan uyuşmazlığı iğnesi yapılıyor o olabilir eğer kan uyuşmazlığınız varsa eşinizle
Yasemin6161 yok canım çok şükür hiçbir sorun yok ben yarın gidip iyice sorup öğrenmem lazım şimdi bana verdikleri Kartal'da baktım 3. Aşı 18 Nisan yazıyor bir yanlışlık var bu işte yarın öğrenecem bu arada hepinize teşekkürler 😊