LR_19 hayırlı olsun inş sağlıkla kucağına aldın inş bende öyle güzel bi düğüm geçiririm... benimde normal doğum bebeğim kilo aldığı için doktor 40 haftaya ulaşırsa sezaryanla aldılar dedi çok korkuyorum sezaryanla olmak istemiyorum şimdi 37 haftalıgım çok strese girdim