Dilan123 Kızlaar iyi akşamlar herkesee. Babyhope 360 turner modelini alıp kullanan varmı acaba aranızda? Ben geçen hafta aldım ama eve gelip baktığımda tutma yeri biraz dandik gibi sanki kırılacak gibi duruyor 🤷🏻♀️ Kullananların yorumlarını merak ediyorum🙋🏻♀️🙋🏻♀️
Mecvll Dilan123 ben kullanıyorum çokta iyi gerçi daha doğum yapmadım ama eltimin kızını koyup çıkarıyorum çok kullanışlı bi araba
Dilan123 Mecvll tutma kısmı sizinde oynuyormu biraz. O kısma bebek bakım çantasını astım onda bile biraz eğildi sanki kaldırımdan vs geçirirken eğersem kırılcak gibi hissediyorum 😂 bizimkimi hatalı çıktı acaba.
Mecvll Dilan123 resim atabilirmisin canım benim hiç öyle değil iskeletide sağlam eltimin kızı 4yaşında rampalara gelirken bile eğiyorum maşallah hiç öyle kırılacak gibi olmadı
Dilan123 Mecvll https://hizliresim.com/YQAnZ6 https://i.hizliresim.com/YQAnZ6.jpg İlk defa denedim yapabilmişimdir umarım 🙈 çantanın asılı olduğu kısım içi boş olmasına rağmen eğildi sağlam durmuyor 🤷🏻♀️
Mecvll Dilan123 qbırdan notmal gözüküyo canım☺️Ama istersen bi bebek koy bide belki boş die öyle oldu doğumunane kadar var
Dilan123 Mecvll arkadaşın çocuğunu koyup denedik de oda kırılacak gibi dedi çok zorlamadı elinde kalmasın diye 😂😂 15 gün var canım 🙈
Mecvll Dilan123 hayırlı doğumlar bir avazda kurtulursun inşaAllah 🤲🏻Canım sen dığurmadan aldığın yere git göster bak bakalım ne dicekler
Dilan123 Mecvll amin canım hepimizii🙏🏻🙏🏻 Öyle yapayım olmadı hatalı ürünmü baksınlar bi 🤷🏻♀️ Ama memnunsan sevindim buna pek yorum bulamadım çünkü araba hakkında babymall den aldık ordakilerde hiç önermedi baya kötüledi ama ben beğendim diye aldım 🙈
Mecvll Dilan123 valla canım bende beğenerek aldım yani dediğim gibi ben eltimin kızında test ettim nasıl diye dahada bi sevdim inş seninkinin bi sıkıntısını giderirler umarım kullandıkça memnun kalırsın❤️
Dilan123 Mecvll çok teşekkür ederim canımm inşallah artık bakalım☺️ Sizde bebişinizle güzel mutlu huzurlu günlerde kullanın inş🙏🏻 İyi akşamlarr 💗
Ummuhanbilge Merhaba post açılalı bir sene olmuş ama belki görürsünüz şansımı deniyim dedim 😊 arabadan memnun musunuz acaba bende omu düşünüyorum çok kararsızım