butterfly4 Kızlar gümüş göğüs kalkanı alıcam sizce hangisi iyidir, ya da ikisi de aynı mıdır, biri Türk markası biri yabancı ikisi de gümüş ama fiyat farkı çok fazla, kullananlar fikir verebilir mi
glam Aysenur01 benim doğumum beklediğimden erken oldu. 1-2 gün önce başladım takmaya ve memnun kaldım, çok erken başlamanıza gerek yok bence ama daha garanti olur tabi🤗 kullanmadığım gün acıyı fark ediyordum
butterfly4 @glam ben de hep silverette düşündüm ama araştırırken silvernurse fark ettim fiyat farkı da baya var kafam karıştı hangisini alsam diye
glam butterfly4 hep takılı da tutabilirsin, yatarken çıkarıyordum ben. Bütün gün de takmıyordum. Sana kalmış, istediğin gibi tak, baktın ağrı acı yok öyle devam et. Ya da ağrı acı var daha uzun süre takarsın. Diğer marka konusunda hiçbir fikrim yok😶
butterfly4 @glam bir de şunu sorayım canım silvernurse yorumlarını okurken birisi çok hafif tüy gibi demiş silverette de öyle mi