260814 Melekbebisss benimki önde canm ilk günden beri hemde kahvaltıda süt yumurta kaşar domates salatalık peyniri hiç eksik etmedim ilk günden beri Şuan 34hafta 4 günlüğüm
Zehra5507 Melekbebisss son aylarda eşitleniyor canım bizde hep bir hafta önce çıkardık hatta kafamız 3 hafta önden gittiği de olurdu onu belli bir standarda göre hesaplıyor ve her cihazdan cihaza değişiklik gösteriyor doktorunu dinle problem yok diyorsa yoktur
Elininanasi Melekbebisss merhaba canim.benimki 21 haftalik 25 haftalik cikti ultrasonuda((((cok kotu oldum seker yuklemesi yaptirdim bisey cikmadi ama Her zaman 1 hafta geri 1 hafta onde 2 hafta onde giderdi 4 hafta onde gidoyo(o uzden korkuyorim bende
Kartal1903 Melekbebisss bennmde bi hafta önce akşamları cok miğdem bulanıyor akşam yemeği cok yiyemiyorum ama sabah mutlaka iki yumurta peynir kaymak domates salatalık kaşar. Öğlen mutlaka yoğurt meyve yiyorum 33+5 im suan ama bebek en son 34 dün üstündeydi
Zeynep7492 260814 benmde 36 ya kadar öndeydı ama 36 dan sonra yavasladı ve şimdi 1 hafta geride değişiyor yanı anlyacagınız
Ygmrkspgl Benimde 37+1 3340 kg yumurta peynir yoğurt kaşar pekmez ceviz muz badem yeşil sebzeler hepsini tüketiyorum ama en iyi gelen muz ceviz ve kaşar peyniri biz 10 gün önde gidiyoruz
Mecvll Ygmrkspgl yaa anlamadığım bişi var şimdi benim hesabıma göre 30 haftalığım ama ulturasyonda 32 +4 şimdi benim hangi hesaba göre gitmem gerkiyo ve bu doğumu etkiliyomu?
GzmKa Kaşar peynir, muz ve kesssssinlikle her gün en az 1 adet haşlanmış yumurta .( ben 2 tane ile anca doyuyordum. O yuzden) Meyve, süt ama bana sorarsan sütten çok yoğurt ben bunlari yaptım.
Melekbebisss Mecvll doğum zamanını değil ama belli ölcüyü kaçarsa dogum seklini etkiliyo dort kilo bi bebek normal dogması cok zor mesela
GzmKa Melekbebisss yumurtaya ve yogurda daha cokböyle asıl canimm. Allahin izniyle baya fayda görürsün
Melekbebisss Elininanasi evet canım gormustum yazdigini oda tedirgin eder tabi bikac gun onde ciksa kâfii ama benimkide geri cikti
Elininanasi Melekbebisss evet canim benimki omdan oyleymis.bilmiyrom sevinim yoksa kotu olum 😥😔😂Hangisi olsun bilmiyorum(annem esim korkma diyo.Allah iyiloye yol acsin canim seninkinide benimkinide hepimiizinkinide
260814 Zeynep7492 doğrudur canm benim kafası bacakları karın kısmı falnda önde hep doktorm normal doğm yaparsan yırtığın çok olur dedi koca kafalı biraz babası gibi ☺️ Sezeryan olcam 38.ci haftada
Kartal1903 Bence geriden önden gitmesine takılma önden gitmesi sıkıntı zaten normal doğum için geriden gelenlerde genelde son aylarda düzeliyor mus