Eseses bunlar kanda çıkan sonuçlar, ve tamamen gerçek değil. Yaş büyüdükçe risk de büyük görünüyo, yani biraz sistematik bir test sonucu, ultrason ölçümlerinde bebekte sıkıntı yoksa sende de tu yoktur, korkma, benim de yaş büyük olduğu için riskli çıktı ama ultrasonda bebeğim gayet sağlıklıydı, seninle ilgili bir rahatsızlık da yok şükür.. Benim 2li test ultrason kontrolünde cinsiyet bile belli olmuştu, fakat miyom oluştuğu da görülmüştü detaylı bakıldığı için, bu tarz bişe yoksa, sıkıntı etme 🤞