iremguerbuez görünür canm daha küçük bende 5hagtalıkken öğrenmiştim kalp atılını dinlemeye 2 gün sonra gitmiştim 6. Haftada bulantılarım başladı cok zor allah yardımcısı olsun kusması olanların bulantısı olanların tez amanda geçer inş 16. Haftada kesildi şükür bu arada sadece yayla çorbası içebildim temiz hava iyi geliyodu dışardan gelşnce güzelce kahvaltılık türü yiyebiliyosum yumurtadan tiksinmiştim ama onun yerine süt içiyordum yopurt yiyordum meyve yiyordum kusmaktan boazım tahriş olmuştu salçalı bir şey yiyemiyordum sabhalrı safra kusuyodum onun için fazla aç kalmayın yataktanda hemen kalkmayın başucunuzda leblebi olsun kraker olsun blraz onları yeyin sınra klkın cok fazla bulantınız olursa da zencefil çayı için aç karnına cok iyi oluyr ama abartmayın böyle cok kötü hissedersenz için fazlası zarar ben bir kere içtim o gün hiç kusmadım diğer günlere nazaran o gün yemek yemiştim