fatooss bebegim son adet tarihine gore 8 haftalik ama bebegim gozukmuyor kalp atisida duyulmuyor sizdede hic bole olmusmuydu gec dollenme olabilirmi
sevgitekes fatooss kesen iz kaç mm benim 6+5 te 22 mm di boş gebelik ten suphelendiler bekledik sekizinci hafta bitene kadar sonra kürtaj oldum
iremguerbuez Tabiki olabilir komşumda aynısı oldu şimdi o kadar tatlı bir bebeği oldu ki anlatamam.Asla bozma canım moralini güçlü ol.Her vücut ve her gebelik farklıdır.Bak bizde hala keseyi göremedik ama Allah ne nasip ettiyse o.Üzülmek yok gülümse ❤️
oykusss Son adet tarihine göre hesap yapılmıyor eğer geç döllenme ise , benimde geç döllenme adete göre 9 hafta, ultrasona göre 7 yiz şuan , ultrason neyi gösteriyorsa hafta o oluyor. Merak etmeyin en kısa zamanda duyarsınız hiç stres yapmayın kendinize :)
oykusss fatooss hiç stres yapmayın kendinize keseyi görmüşsünüz işte doktorun ultrasonda bakip kesenin kaç haftaya uyumlu olduğunu söylemesi lazım aslında
fatooss canim benim bilmiyomda okadar ben nerdeyse 2.30 ay bekledim ve benim ikiz kese olustu sonradan bos gebelik oldugunu duyunca kurtaj olmak istemedim kendi cabalarimla kendim evde dusuk yaptim sadece 1 ay dusuk kanamam surdu zaten cok kotu bi zmandi allahim kimseye yasatmasin smdi 4 ay sonra tekrar hamile kaldim allaha sukur
Minnosannis1 fatooss 6 ay önceki konuyu nerden buldunuz🥰 Konuyu açan bayanın bebeği 8 aylık olmustur bile
fatooss ama beklemeye devam et doktor sana zaten nabcagini soler allahin izniyle olusur bebegin kalbinin sesinide duyarsin 😘 insallah
fatooss Minnosannis1 aa harbiden benimmis iste 2 bucuk ay bekledim ama olusmadi bide ikiz kese olustu kendim evde kendi cabarmla dusuk yaptim suan yine hamileyim 7 haftalik allaha sukur 😀