Metonya Instagramdaki bebekonforbeşik sayfasından alışveriş yapan var mı ? Elyasa anne yanı beşikten almak istiyorum ama görüntü ve kalite olarak nasıldır acaba merak ettim..
ozgeya Metonya ben lara modelini kullanıyorum 7 aydır.showroomları izmir’de olduğu için gidip inceleyip aldık.çok da memnun kaldık.o fiyata kalitesini fazlasıyla karşılıyor bence.bizden görüp alanlar da çok memnun kaldı.
Sibelikra Metonya evet ben de ordan aldım kurulumu çok kolay nasıl gördüyseniz öyle geliyor güvenle alışveriş yapabilirsiniz.. kullanmak için kısmet olmadı daha
Metonya ozgeya ayrıca oda yapmayacağım için büyük beşik tercih etmek istiyorum. 4-5 yaşa kadar kullanılabilir mi ?
Metonya ozgeya şimdi gördüm sizinki biraz daha küçük sanırım 5 yaşa kadar kullanılması mümkün görünmüyor.
ozgeya Metonya benimki 0-2 yaş olanından,ayrı odası olduğu için onu tercih ettik.ama 5 yaşa kadar olanı da var,onda rahat yatar 5 yaşına kadar.modelin adını hatırlamıyorum şuan
Metonya ozgeya tamam benim beğendiğim model 0-5 yaş gördüyseniz sıkıntı yok o zaman teşekkür ediyorum 🤗
TubaMustafa Bende çatılı sepet beşik aldım ordan indirimdeyken bir ay kadar önce. Henüz kurmadım yerim dar olduğu için Umarım memnun kalırım Şimdilik iyi görünüyor
Busra1806 Bende ordan aldim cok memnun kaldim . Cok katiletili ve tam istedigim gibi geldi disariya gorede fiyatlari cok ama cok uygun
Metonya Busra1806 teşekkür ederim ben de önce benzer modellere bakmaya karar verdim en azından kapladığı alanı, sallanmasını falan görüp denemek istiyorum, sonrasında oradan sipariş vereceğim 🤗
eypo Metonya ben aldım elyeza beşik kurduk çok güzel 120 cm boyu var bende oda yapmayacağım için büyük tercih ettim.Anne yanı olması da avantaj.Tavsiye ederim
eypo Metonya rica ederim çokta ilgililer whatsapptan aklınıza takılanı sorabilirsiniz içiniz rahat olsun😊
Metonya Tugbakaya ben almadım sadece fotoğrafta beğendiğim Almayı düşünüyorum ama daha vaktimiz var bizim 😊
ozgeya Minigimkizim kısıkköyde fabrikaları,orda görerek alabiliyorsunuz.ben eylül ayında aldım fiyatları değişmiş.güncel fiyatı bilemiyorum.