masal17 İkinci hamileliğim ilk hamileliğimde kusma dışında bir sıkıntım yoktu. 24. Haftadayım nerdeyse yürüyemeyecek duruma geldim sürekli kasıklarımdan aşağıda ağrı ve baskı var. Acaba erken Doğum mu korkmuyor değilim...
GulsahMulayim masal17 zannetmiyorum canım ama sen gene de doktoruna görün istersen. Aynı beden olsa Bile hamilelik her bebekte farklılık gösterebiliyor. Mesela ilkinde mide bulantısı yaşadın diye bunda yaşayacaksın diye bir kaide Yok. Bunda ağrıların vardır bu da hamilelik belirtisidir ama ilkinde olamamıştır. Evham yapma hemen 😍 yine de çok baskı falan yapıyorsa tedbirini al göster doktora.
masal17 Ebrs denedim ama kızım çok hareketli bi dinlenemiyorum ki peşine koşturmaktan erken doğuracam diye korkuyorum
masal17 Kardii sağol Kuzum teşekkür ederim herşeyi deniyorum ama hayatım çok hareketli dinlenecek fırsat yok
Kardii masal17 benimde dinlenecek fırsatım yok ama tabi benim ilk çocuğum ama inan eşim de çocuk gibi geçtiği yerde bi kıyafet yada başka bişey bırakarak gider arkasını toplarken bebeğimle ilgileneyim ona buna yetişeyim derken insan yoruluyor kuşum 🙄
Yasemincifci masal17 korkunu yensende gitsen yada kendi doktoruna gittiğinde sor belki alttan falan bişey yapmaz
masal17 Kardii ooooo kayınvalıde, kayınpeder, kayınvalidenin annesi, bir çocuk, çocuktan beter eş bir de hamilelik , ev iş temizlik derken yaşıyor olmama şükür ediyorum 😫
Kardii masal17 evlerimiz ayrı olsada yeme içme bir bizimde ikisi de oğlan peşine düşecem diye yardım etmiyor kayınvalidenin evi toplamakta bana kalıyor çocuğumla