Smyye8 aynısı bendede oldu ben hamilelikten zannedip önemsemedim en son muayenede doktoruma söylemiştim gözcüye bi git dedi ve miyopmusum 😏 gözlük kullanmaya başladım bence ihmal etmeyim derim. Hamilelikte numaralar büyüyüp küçülebiliyomus. Doğumdan bikac ay sonra tekrar gidip kontrol olucam