Edaorde00 Arkadaşlar yenidoğan içim hangi marka emzik tercih ettiniz hiç alıştırmak istemiyorum ama bu mümkün mü acaba bilemiyorum 😊biberon olarak da cam MI yoksa pilastik benzeri bi malzemeden olan var tecrübeleriniz nedir ?
Xaleyeren Edaorde00 biberonuda gaz yapmayan bişey tercih et küçük al fazla büyük almana gerek yok ben cam almadım çünkü kırılır felan diye kaliteli bilindik markaların sert plastikleri var onlara bak dr browns biberon duydum oda iyiymiş
Nevo Edaorde00 Merhaba! Biberon nuk aldım cam olandan kolikler için hava yutmayı engelleyenden faydasını gördüm mamajoo polikarbon aldım bir de küçük boy Emzik avent aldım istemedi weebaby denedim kabul etti deneme yanılmalı süreçler hayırlısı bakalım🙏
glam Xaleyeren Edaorde00 bebeğime 1 aylıkken verdim philips avent ultra soft. Aynı anda aldı çok çok memnun kaldım. Korkarak verdim ve emzik çoooooooook büyük rahatlık
Mommi Bende Philips avente aldım emzik damaksız oluyorlar zaten 0-3 aylık,eğer çalışan kadınsanız bence emziğe alıştırın yoksa çok sorun yaşarsınız
Mecvll merhuli nerden ve ne kadara aldınız ayrıca aldığınız cam mı bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşşekür ederim
Xaleyeren glam bende ilk bebişimde hiç birini aldıramadım bakalım avent ultra softu bidaha ikincide deniycem alır inş kuzu
Zmrtbdk Edaorde00 emzik için bir şey diyemem ama biberonda Dr.Browns alıcam kesin.Gaz problemini azaltıyor hatta kesiyormuş diye çok methini duydum.
Edaorde00 Zmrtbdk çok akıtıyormuş diye çok okudum ama dediğiniz gibi gaz için çok iyiymiş deneyeceğiz ☺️
N_e_s_e Edaorde00 iki adet phılıps avent biberon aldım 60ml ve 330 ml lık emzik olarakta wee baby damaklı emzik aldım inşallah emer 😐
glam Edaorde00 Oğlum 5 aylık daha hiç biberon kullanmadı evde (küvözde verildi sadece). Emzik 1 ay sonra verdim ve iyi ki de vermişim, çok büyük rahatlık. Avent ultra soft, verdiğim anda aldı
Zeynepsa Edaorde00 philps aventten sasma ikisinde de canim. Plastik aldim cunku cam yere dustugunde kirilabiliyor
muartay Ben mimijumi aldım, zaten anne memesinin birebir aynısını tasarlamışlar dokusu akış hızı rengi vb herseyi anne memesiyle aynı. Bi de avent aldım yedek olsun diye
AyEr Edaorde00 ben bır kucuk bır buyuk bıberon aldım bırı avent bırı chıcco emzık olarak avent aldım bakalım ınsallah bı sıkıntı yaşamam 🥰