Annesininnefesi Kizlar 32 haftaligim 30da gittigimde doktor basasagi donmus dedi ama baski hissediyorum 1haftadir yururken fln zorlaniyomm bebegin bas asagida olmasi dogumun yakin oldugunumu ifade ediyorr acaba korkuyorum ya erken dogum olur diye bebegi bas asagiďa olupta bu haftalarda 38leri goren varmi acaba?
Medihhaaaa Annesininnefesi önemli olan kanala girip girmemesi. Benimde 32 den beri başaşağı pozisyonda 😂38. Haftadayım
meeese Annesininnefesi benim 27de döndü ve 36dan beri bebek kanalda yarın 39. Haftaya giriyorum hala doğmuyor 😂 bazen Doğum anında bile dönebiliyor.yada kanalda olup tekrar yukarı çıkan bebekler bile duydum 🙄
Selim_Alparslan Annesininnefesi 21. Haftada dönmüştü 😂 39+0 da doğdu oğluşum ☺️şuan 1 ay 2 günlüğüz 🥰
Tubademir85 Annesininnefesi benim 28.haftada baş asagı dönmüştü 34+2 olduk, normal doğum pozisyonu almıs oluyor, kanala inmedıkce doğum tehlikesi yok endişe etme ve doktor kontrolünde hissettiğin durumu paylaş en doğru cevabı ondan alacaksın ..