archseln
Arkadaşlar 7. haftam bitmek üzere fakat bugün öğle saatlerinden beri sol kasığımda ara ara batma hissi yaşıyorum.Bazen de şiddetleniyor.Bebeği dün gördük kalp atışı normaldi.Bu sorunu yaşayanlar var mı? Önemli bir şey olabilir mi? 😕
Cansutgy91
Şuanda yaşıyorum tam olarak o durumu sol taraf :(
Ezgi2019
Canım ben de 7+4 üm bende de oluyo bazen cumartesi dr. A gittiiimde dr. Normal bişey yok dedi