Cansutgy91 Kızlar 5+2 deyim sünsen beri progestan başladık hafif açık renkli kanamalarım oluyo az az ve şuanda da adet sancısı gibi kasıklarımda ağrı var özellikle sol tarafımda sizde de oluyo mu ağrılar sancılar korkuyorum bişey olacak diye :(
Cansutgy91 Minedy kanama kırmızı ve yoğun olmadığı sürece dikkate almayın dedi 2 doktorum vAr zaten sadece silince peçeteye gelince çok açık kahverengi.. ama kasık ağrısı fena adetin ilk günü gibi adeta :(
Cansutgy91 Yagmur6637 hayır hapını verdi doktorum ama baya sersemletti baş dönmesi yapıyor Salı günü kontrolüm var sorucam fitil sanırım öyle etkiler göstermiyormuş
Yagmur6637 Cansutgy91 Ben fitil kullanıyorum uyku halim çok oluyor ağrım sancım çok fazla ama kanamam olmadığı halde verdi doktor.
Dorukunannesi95 Yerlesme kanamasi olabilir mi acaba ? Kotu dusunme hemen kirmizi degilse insallah sorun cikmaz ama keşke dememek icin gorunmelisin doktora gerekirse farkli doktora da
Cansutgy91 Dorukunannesi95 yerleşme kanaması dediler 2 doktorum var zaten iki günde toplasanız 2 damla gelmemiştir silince peçeteye geldi ama işte insan bi yandan da ağrı başlayınca korkuyo şuanda mesela kanama yok ağrı var :(
Cansutgy91 Yagmur6637 fitilden de korkuyorum alttan ya bebeğe Zarar verirse diye :( sizinki ne kadarlık ? Bizim kesesi bile daha belli belirsiz gözüktü Salı günü görürüz dediler beklemedeyiz henüz
Dorukunannesi95 Cansutgy91 agri 'da minik minik büyüme hareketi canim :) doktoruma aglayarak sormustum adet olacakmisim gibi agriyor düşük mü yapicam diye. Gülmüştü bana ağrın oldukca sevinmelisin bebeginin büyüdüğüne işaret dedi :)
Yagmur6637 Cansutgy91 5+1bugün bende 3 mm gözüktü bebek çok derine değil fitil kullanımı yine de haklısınız ama hapın da ağır etkileri var diye istemedim ben
Cansutgy91 Yagmur6637 aynıymışız sizinle benimde 5+1 ya da 2 kalp atışını ne zaman duyarmışız doktorunuz bir şey dedi mi ? Ben Salı gününü iple çekiyorum. Ağrılarınız var mı benim gibi
Cansutgy91 Dorukunannesi95 gerçekten mi moralim bozuk şekilde yatıyorm bende :) bu hafta rapor verdi doktorum çok kafama takıyorum diye evde dinlen biraz dedi.. sizinki ne kadarlık ? İnşallah sağlıkla gelirler
Yagmur6637 Cansutgy91 Evet önümüzdeki hafta bende gideceğim kalp atışları için ağrılarım batmalarım çok fazla benim ama fitil rahatlatıyor fakat oda halsizleştirip sürekli uyku getiriyor
Cansutgy91 Bozslanomur aynen canım tam olarak o durumdayım. Sanırımm haftaya da işe gidemicem insan korkuyo bir şey olacak diye :(
Cansutgy91 Yagmur6637 bende fitili sorayım doktoruma.. başka belirti var mı sende mide bulantısı baş dönmesi ya da başka bişey
sevincsarac Kızlar aynen yazılanlar gibi benim de ara ara kasık agrılarım oluyor bebeğime birsey oldu sanıyorum korkuyorum bende aynen morelsiz bir şekilde yatıyorum 😏ara ara geliyor adet sancısı gibi bazen sol bazen sağ tarafımdan bunlar normal mi ?pazartesi doktora gittim kese yeni yeni oluşuyor Perşembe tekrar gel bakalım dedi .Ayrıca guatr hastasıyım ilaç kullanıyorum Ve tansiyonum da üç gündür yüksek çıkıyor 😏😏Neler yapmalıyım fikri olan var mı ???