Zehra333 bende bir düşük yaptım daha Sonra 8-9 ay olmadı maalesef hiçbir sorunumuz olmadığı halde :( 9. Ay doktora gittik klomen ve çatlatma iğnesi olarak hamile kaldım. Şanslıymışım ilk denemede de tuttu ve şuan 16 haftalık olduk. Deneyebilirsiniz gitmeyi, ben keşke diyorum 9 ay gitmek için beklemeseydim.