Svdbkn benim kontrolüm dündü canım. Bana sordu balık yiyor musun seviyor musun diye. Bende çok severim yiyorum. Tiksindiysen yada yiyemiyorsan balık yağı vericem dedi. Yediğimi hatta çok sevdiğimi söyledim. Haftada en az bir kez ye daha çok da yiyebilirsin dedi. (Tabi benim canıma minnet) o yüzden vermedi. Gerek Yok dedi, tadı falan da kötüymüş sanırım.