Sengulkrgz Ablam dogurdu sezeryanla almak zorunda kaldilar.Uzun sure kuvezde durdu..Ama sukur suan iyi 9 aylik oldu...Sadece tek sorun surekli hastalaniyor en ufak seyden mikrop kapiyor